سیگار...................
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 36748
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 5:14 :: نويسنده : منا

سلام به روی ماهتون خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم براتون اندازه انگشت کوچیکه مورچه شده بود

باور می کنین؟؟؟ خیـــــــــلی ها گفتن چرا نبودم !؟ منم میگم : چاکر همتون هستم

چند روز بود که داشتم تند تند رمان می خوندم ... جورواجور ها!!!!!

بعدم باید به رمان خودم میرسیدم .باید یه کم می نوشتم تا مغزم باز شه ...

حالا بیخیال  اپ امروز رو بچسب!!!!!!!!!!!!

 می دونستین همه ما معتادیم ؟؟؟؟؟؟

ادما برای همدیگه مث سیگار می مونن

................ از  همدیگه استفاده می کنن و بعدم ... جاش تو سطل اشغاله

هر روز هم دنبال یه سیگار تازن ... خوشبوتر و بهتر ....

 تو اون مدت عشق و حالشون رو می کنن وبعد هم سیگار بعد

 براشون فرقی نداره که اون اخرین پک رو چجوری میکشن فقط چشمشون اون یکی رو می خواد

انگار حالا کار همه شده خریدن ، کشیدن ودور انداختن

هیچ کس به اون اخرین دود سگار فک نمیکنه و کسی درد های نهفته اونو نمی فهمه ......

حتا نمیدونه این سیگارا اونو می کشه

تنها موقعی می فهمه که دارن اخرین پک ازشو می کشن !!!!!!!!!!

سیگار نماد دلزدگی‌



نظرات شما عزیزان:

كارلي بيبر
ساعت20:01---19 مرداد 1391


كارلي بيبر
ساعت20:01---19 مرداد 1391


كارلي بيبر
ساعت19:58---19 مرداد 1391
upammm

كارلي بيبر
ساعت19:45---19 مرداد 1391
daram az carly ahang miazaram

كارلي بيبر
ساعت19:44---19 مرداد 1391


كارلي بيبر
ساعت19:32---19 مرداد 1391


كارلي بيبر
ساعت19:18---19 مرداد 1391
che khabaraaaaaaaaaaaa

كارلي بيبر
ساعت18:43---19 مرداد 1391
manam delam barat tang shode boooood

كارلي بيبر
ساعت18:42---19 مرداد 1391
kar dashtam

كارلي بيبر
ساعت18:42---19 مرداد 1391
sry dir oumadaaaam

كارلي بيبر
ساعت18:41---19 مرداد 1391
khooobiiiiiiiii?

كارلي بيبر
ساعت18:40---19 مرداد 1391
salaaaaaaaaaaaaaaam

arrio
ساعت14:21---19 مرداد 1391
متن خوبیه.یاد پیامی افتادم که دوست تازه کنکور داده ام فرستاده:
سالهاست چکنویس احساساتم بودم،
هرکس از راه رسید دوستت دارمهایش را با من تمرین کرد و حالا من مانده ام و هزاران دروغ مچاله شده؟!


یاسی
ساعت18:52---15 مرداد 1391
خیلی باحال بود مناجون
مرسییییی
صندلی داغ تو انجمن راه افتاده اگه خواستی بیا


sophie
ساعت21:28---13 مرداد 1391
سلام عزیزم انگار تو هم این مشکلو داری بعضی اوفات نمیتونم نطر بدم چرا دیگه به من سر نمیزنی شاید وبلاگو چون بازدیدش کمه ببندیم بیا به ماهم سر بزن یه عالمه اپ کردیم

فاطمه
ساعت22:25---9 مرداد 1391
سلام عزیزم ای وای معظرت میخوام.
داشتم تند تند مینوشتم متوجه نشدم
وگرنه میدونم اسمتو اینجوری مینویسن:منا
راستی فهمیدی دیگه تو لوکس بلاگ آپ
نمیکنم؟ این آدرس جدیدمه حتما بیا
کلی آپ کردیم. taylorsfans.mihanblog.com


فاطمه
ساعت13:32---5 مرداد 1391
سلام مونا جونم دیروز آدرس قبلیم رو قلقلی

کردن این آدرس جدید وبلاگمه این آدرسمو بزار

جای قبلی. taylorsfans.loxblog.com
پاسخ: چشم اما من منا هستم نه مونا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: